onsdag, augusti 20

Varför just Tisdagar?


Var inne och kollade hur många besökare det var på bloggen igår, det var 48 unika besökare vilket är nästan samma antal som förra tisdagen och tisdagen innan det och tisdagen innan det etc etc......

Där emellan kan det vara allt mellan 10-35 besökare, men på tisdagar blomstrar det. Men vad fan handlar det om då, är det bara så att ni är på hugget på tisdagar eller är det så att jag skriver bättre på tisdagar? Är det kanske så att ni inte läser så mycket på helgen och på måndagar är ni för trötta så då blir det helt enkelt på tisdag?
Vill verkligen veta, är sjukt nyfiken. Kanske ska nöja mig med att uppdatera på just tisdagar?
(Nu väntar jag & sambo ivrigt på veckans höjdpunkt, Project Runway på TV3)

5 kommentarer:

Kristina Öijeberg sa...

Jag läser din blogg nästan varje dag! Hittade den när du tipsade Schulman om den, och din var den enda bland tipsen jag fastnade för.

Keep up!

Carro sa...

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3101661.ab här har du ett ännu underligare mästerskap

Anonym sa...

hellu....ja du det låter ju lite konstigt, men JAG läser i alla fall VARJE dag=)bra läsning, så sluta inte blogga...

Anonym sa...

kanske just är för att det är project runway å andra kassa progs på tisdagar som du har så möööe besökare;)

Anonym sa...

äh, glöm det...det är ju för fan onsdag idag, haha