onsdag, augusti 27

Då spyr jag!

Om jag hör en till remix med en artist som tagit hjälp av Akon, Justin Timberlake eller Timbaland.... Så spyr jag! Är så urless på dessa 3, fy faaan säger jag bara. Sen har vi Líl Wayne ni vet den där lilla sönder tatuerade med dreds, han suger även han. Fy fan för ny musik just nu, det är nte vad det borde vara. Det var fan bättre förr!

Till er som sitter och är lite snea för jag dissade Akon som råkar vara eran jävla idol, och funderar på vad nu jag tycker är "bra" musik kommer här ett exempel.

Mr Mef & Redman: Da Rockwilder (från min absoluta favorit skiva, Blackout)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaaaaaaa men orka Akon... Jävla fjortismusik.

Tycker du om svensk hiphop borde du kolla upp Mofeta & Jerre ! Bra gung...

http://www.youtube.com/watch?v=KL3S_oo2NXc

Anonym sa...

Varför måste han oupphörligen sätta händerna i skrevet? Är de för att nå upp till de höga tonerna?