torsdag, augusti 21

Det ni!

Som ni vet så bakar min sambo grymt goda muffins men det är inte bara hon som kan baka, kolla bara in den här toksnygga ananas-pajen jag gjorde i tisdags. Min kusin Adam och hans flickvän (Teas favorit) var på besök och dom hyllade pajen båda 2. Kusinen som inte ens gillar ananas tog tom 2 bitar, det ni! det är vad jag kallar bra betyg!


I sommar har jag även gjort egen flädersaft och egen rabarberlemonad, jag har allt en liten Ernst i mig som vill koma ut. Kanske skulle försöka mig på att snickra något, typ en fågelholk eller åtminstonde tälja en smörkniv...

3 kommentarer:

Anonym sa...

lite ernst i dig??...ähum, vadå är det ett försök till att komma ut ur garderoben eller vad? Eller försöker du ragga medelålders blogg-läsare av det kvinnliga könet, ja såna som tycker att ernst är sååå fantastisk, att det finns såna män?! VAKNA upp det gör det inte, han är ingen man, han är en mus i fel förpackning, en töntjävel!

Anonym sa...

EY... lugna dig nu, Ernst ÄR en skön snubbe. Eller verkar iaf vara det på tv, han är en händig MAN. Ja just det en man, eller du tycker vistt det är bögigt att laga mat eller vad?

Anonym sa...

Det måste vara fläderblomms saft - fläderna är inte mogna enn :-)