fredag, augusti 1

Kvittar hur mycket jag fräser och snytter.....

I dag när vi var och badade kom jag att tänka på en sak som händer när man badar, kanske inte en så himla intressant sak men jag är ju tvungen att ta upp det ändå för jag vill ju veta om ni håller med mig.

Det är ju nämligen så att när jag badar så får jag plötsligt världens snorproduktion det finns liksom inget stopp på det, kvittar hur mycket jag fräser och snytter så finns där alltid mer. Sen en annan sak som jag själv anser vara riktigt äcklig men som i vattnet plötsligt känns helt ok, det här med att snyta sig i händerna eller ännu värre att hålla för en näsborre medans man fräser till med den andra så snoret bara flyger. Jag brukar passa på att göra den sist nämnda när jag badar för när jag är på land klarar jag inte av det, brukar prova i pulka backen eller liknande men det slutar alltid med att hela snorhögen hamnar på jackan, jag hittar liksom inte riktigt tekniken där.

Hur som så funderar jag nu lite över varför det blir sådant flöde på snorproduktionen just när man badar för jag upplever inte samma i tex duschen, kanske har något med algblommningen att göra :) Någon som är redo att hålla med, eller emot?

(nu funkar mitt internet som det ska igen, hääärligt)

Inga kommentarer: