torsdag, augusti 7

En vacker dag....

Mina brudar sover så nu sitter jag här själv i mörkret med ett glas smurfjuice i handen (HPNOTIQ), det enda som lysser upp rummet är skenet från datorn fan det är rätt så rofyllt ändå.
Kom att tänka på en sak förrut när jag satt och pitchade idéer för mig själv till mitt framtida humorprogram, för jag SKA ha ett eget humorprogram en vacker dag så är det bara!!. Fast jag ska nog inte vara helt själv... Red Bear skulle jag kunna tänka mig som en perfekt partner in crime, diggar hans humor starkt. Vill du se något han varit med i? klicka då HÄR.

Nu till saken. Vore så kul att spela in parodier på gamla Holywood rullar, de flesta är ju väldigt tacksamma att driva med här är några exempel på det jag kom på.

Indiana Jones: Man har Indiana som lider av spindel och orm fobi plus att han inte kan simma. Sen får han utslag av skinbyxor och allergiska besvär av fladdermussavföring han klagar ständigt över sand i ögonen.
Croocodil Dondee: (hur the F##k stavas det egntligen?) Vad sägs om att han lider av sjukdomen MS, som är en muskelsjukdom som verkligen inte är en fördel om man ska hanskas med stora knivar och/eller krokodiler.
Robocop: Vad sägs om en sönder rostad robocop, då är det inte så jävla lätt att bekämpa brottslighet.
Hulken: Tänk er att Hulken helt plötsligt inte kan bli grön längre, han blir stor som fan men inte grön. Han måste gå till psykolog börja äta antideprisiva och stå och skämma ut sig på gruppterapi. Han ären väldigt skör och känslig person som har nära kontakt med sin mamma.

Så vad tror ni eller vad tycker ni kan det bli kul, är det humor eller är det bara jag som tycker det vore fantastisk underhållning? Eller är det helt enkelt smurfjuicen som talar?

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, det kan nog bli kul...ser fram emot din show...