tisdag, augusti 26

Farmor ligger i kisset!

Förrut kom min mamma hit och åt mat med mig och Tea, efter maten hände det en liten "olycka". Min dotter håller på att sluta med blöja och sprang vid detta tillfälle runt just utan blöja, hon hoppade upp hos sin farmor och råkade kissa på henne. Farmor ställde fort ner Tea på marken och gick och hämtade papper för att torka upp det med, när hon var på väg tillbaka så såg hon inte vart kisset var så.... lyssna noga nu... hon trillade i kisset. Fantastiskt kul tycker jag, så även min dotter som pekade på sin farmor och skrek,
- Titta farmor ramlade i kisset, farmor ligger i kisset pappa!

Sen gick jag och min dotter och sov en stund, nu är vi vakna igen och otroligt pigga och fräscha. Alla borde fan sova middag man behöver det för att klara av dagen, borde införas "siesta" på arbetsplatserna runt om i världen.

Inga kommentarer: