torsdag, augusti 21

Värsta tiden på hela jävla året

Då var det åter dags att möta årets skörd av pizzaätande, lådvinsdrickande, overallklädda, högljudda studenter. Dom kommer att festa som djur och jag räknar med att dom som vanligt kommer att visa noll hänsyn till oss som bor mitt i detta studentghetto, dom kommer stå på sina balkonger och gapa och skrika vilket kan vara ok men inte när man gör det varje natt i ca 4-6 veckor.
Det finns få saker jag hatar så mycket som just studenter, jag vet att det kanske låter starkt men jag hatar dom faktiskt, ja det gör jag med hela mitt hjärta. Just den här tiden när skolorna drar igång är fan den värsta tiden på hela jävla året, för mig som kliver upp 04:45 så är det fruktansvärt irriterande att inte kunna somna pga dessa jävla clowner i overall.

Men vad är det egentligen som får dem att tro att dom kan bete sig precis hur som helst bara för att de kommer till en främmande stad, är det för att inte mamma och pappa ser vad som händer eller vad? För många av dem är nog studentrummet deras första "egna" boende, och på något sätt känns det som om kommunerna borde satsa på någon sorts korridors-mamma som kunde hålla ordning på dem för att just bete sig har de jävligt svårt för.
Vad sägs om det förslaget då, inte helt dumt va? Nu verkar min inställning till studenter kanske väldigt tuff men jag lovar att jag har anledning så det räcker och blir över, så är du student och kommer i din overall så spring över gatan.... för jag bromsar inte, jag stannar inte, jag gasar på!

4 kommentarer:

Carro sa...

det är ju Overall studenterna du ska hata inte alla andra... dom är ett eget släkte

Anonym sa...

Men kan du läsa eller? det är ju overall studenterna som han hatar!!

Anonym sa...

Men kan du läsa eller? det är ju overall studenterna som han hatar!!

Anonym sa...

hoho äntligen lite bitches här=)