lördag, augusti 16

Har läst gamla inlägg & kommentarer

Min blogg fyller snart ett år (29:e augusti) så jag har ägnat morgonen åt en sk återblick, har läst gamla inlägg och kommentarer. En del är riktigt kul/bra, och jävlar vad mycket kommentarer jag fick i början. Nu till min fråga, varför får jag inga kommentarer längre? har bloggen blivit sämre? har ni fått mindre tid? Förklara för mig varför jag fick mer kommentarer i början.
Vad vill ni ändra med min blogg, vad vill ni ha mer/mindre av?

Edit 11:28. Förresten jag skiter fan i vad ni tycker om bloggen, om du inte gillar det du läser.... ja men stick då!

3 kommentarer:

Kristina Öijeberg sa...

Hej!
Jag har precis hittat hit till din blogg, och jag tycker du skriver kul och trevligt! Kommer fortsätta läsa!

//Kristina

Anonym sa...

kan ju vara så att du var mer bitter och provocerande från början, vilket retade upp diverse lösaktiga studenter och luffare till låtsasbrats, hehe...så back to buisness och sluta vara så jävla landstings-snäll!! OK?=)

Anonym sa...

Om du har läst dina första inlägg så bör du förstå varför.