måndag, augusti 25

Nytt dagis & sommar igen

Va fan hände över natten? det är ju för fan sommar ute igen, riktigt bra tajming eftersom jag inte jobbar denna veckan. Jag skolar in min dotter på ett nytt dagis, inte så jätte spännande men 3000% mer spännande än att vara på jobbet ;)
I dag var det bara lite info och rundvandring på dagis, verkar vara helt ok och så ligger det ju typ 3 m från ytterdörren som är en stor fördel.
Nu ska jag börja fixa med dagens lunch (fiskgratäng) jag kanske skulle lägga upp bild och recept på det ikväll...Hmmm... jo kanske, även om det bara var EN läsare som var intresserad. Men jag måste ju försöka att tillfredsställa er så det blir nog så ändå.

1 kommentar:

Anonym sa...

jo tack, det va ganska go dagisnivå till och från i slakten idag också. fick sig ju några skratt iaf. /Bengt