tisdag, augusti 12

Kanske tom kan vara bra.....

Den här bilden är tagen 05:10 imorse, jag stod i hallen och tyckte synd om mig själv för att jag var tvungen att gå ovh jobba. Jag tog på mig mina strumpor och begav mig mot toaletten för att borsta tänderna men på vägen såg jag mina ben i spegeln, då blev jag jävligt irriterad. Jag blev irriterad för att alla mina strumpor går ända upp till knäna, ser ju helt jävla sjukt ut för fan. Det är nämligen så att folk envisas med att ge mig för stora strumpor i födelsedagspresent, julklapp mm, har försökt att förklara att jag har storlek 40 men dom envisas ändå med att köpa stl 42. Även min egen mamma som faktiskt borde veta sin sons fotstorlek köper knästrumpor till mig.

Detta är väl ingen stor grej men imorse när humöret var som allra sämst så kändes detta som ett väldigt seriöst problem, nu har jag lugnat ner mig och har kommit fram till att det kanske tom kan vara bra med så där långa strumpor för det blir ju lite stödstrumpa över det hela och då minimerar man ju risken för framtida åderbrock. En annan positiv sida är ju att jag kan använda mina vanliga strumpor som fotbollstrumpor, och jag behöver knappast ha långkallsonger heller.

Sen har man ju iof chans att byta saker man får i present men ni vet hur det är när någon frågar om man vill ha kvitto och byta, man kan ju fan inte riktigt med att erkänna att man tycker visa saker är skitfula utan låtsas gilla det och sen hamnar det längst in i garderoben.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe, vikken go bild. 05:10 måndag morgon, visar upp dina fina spirer i knästrumpor. Mr: P regerar///Shaq

Anonym sa...

trodde det var nån brud du tagit kort på,,,oooops, f´låt...=)