fredag, augusti 8

Damn you Astrid.

Det Astrids fel att min dotter stoppar allt i näsan, för det gör ju Madicken.
Det är Astrids fel att min dotter kan säga skitstövel, för det gör ju Emil.
Det är Astrids fel att min dotter tro det är ok att slås, för det gör ju Madicken.
Det är Astrids fel att min dotter tro att man kan flyga med hjälp av ett paraply, för det gör ju Madicken.
Det är Astrids fel att min dotter ser spöken överallt, för det gör ju Abbe och Madicken.

Borde ju vara 15 års gräns på alla Astrids filmer, ingen bra influens alls bara massa hys och skit. Fast det klart Tea är ju bara 2 så hon kanske inte borde se på dom, kanske skulle hålla sig till Byggare Bob ett tag till. Börjar iaf bli sjukt trött på att leta fram ett dussin riskorn ur näsan efter varje lunch, och alla andra saker hon får för sig att stoppa in i näsan. Skönt att ha Astrid att skylla på, hon kan ju inte ens försvara sig. (R.I.P)

1 kommentar:

Anonym sa...

Petter, Petter, Petter efter alla dessa gånger du sett på Madicken så borde du veta att det är Elisabeth som stoppar ärta i näsan...... vad ska man säga?