onsdag, augusti 6

Erkänner för er hur det ligger till....

När det kommer till musik kan jag väl kalla mig för allätare men med inriktning hiphop, men en artist som jag verkligen INTE lyssnar på eller diggar över huvud taget är Ashlee Simpson, hon är säkert duktig och så men det faller mig bara inte i smaken.... trodde jag ja! Hennes nya dänga spelas som fanken på P3 och den har krupit in i mtt huvud slagit läger och vägrar att ge sig av, jag går omkring här och trallar och sjunger även fast jag bara kan typ 3 ord i refrängen. Men idag nådde jag nog ändå botten för när jag stod och tråkade mig igenom disken så kom den då plötsligt på radion, jag slängde diskborsten så skummet flög i köket och höjde, jag höjde som fan för enligt mig så svänger skiten. Visst det tar emot men nu har jag iaf erkänt för er hur det ligger till, så lyssna pån och se vad ni tycker.

Inga kommentarer: