tisdag, augusti 12

Pappa ser ut som en elefant!

Visst jag är medveten om att jag har lagt på mig lite, blivit lite rund över höfterna och att jag ser skengravid ut, men det är ändå tungt när folk påpekar det. I dag när jag kom hem från kiropraktorn så fick jag strippa av alla kläder eftersom promenaden från staden (Hehehhe rimma lite ju) skedde i össregn, samtidigt kom min sambo och dotter hem och när hon fick se mig iförd endast kalsongerna så var hon så där härligt ärlig som bara barn kan vara.

- Titta mamma, pappa ser ut som en elefant.. Hihihihihi...en elefant.

Här försöker man uppfostra sitt barn att bli en ärlig och bra människa.... ärlighet...tssss ärlighet kan dra åt helvete. From nu kör vi på små vita lögner, ska lära henne att linda in alla svar i bomull.
Det är sådana kommentarer som skapar ätstörningar, jag menar om man jämförs med en elefant.... ja då är det fan dags att ta tag i saker och ting. Ja, jo, nej... jag ska väl inte sitta här vid datorn och bli tjock(are) jag får väl ge mig ut och springa. HA! vem försöker jag lura egentligen, nu vankas det muffins, tröstätarmuffins.

1 kommentar:

Kristina Öijeberg sa...

Tror du inte hon märkte din stora snabel? He he, jag vet ju inte, men...