fredag, augusti 15

Och allt i ren protest....

P- Men du, varför har du 2 st handdukar?
E- En till kroppen och en till håret
P- Det vill jag med ha!
E- Det får du inte!
P- Varför?
E- Du har ju inte ens något hår
P- Har jag visst.... men inte så mycket (ca 3mm)

Nu tänker jag spara ut mitt hår till en sån där snygg page frisyr som jag hade som 13 åring, och allt i ren protest och för att jag gärna vill ha 2 st handdukar. Så om ca 10-12 månader så bör jag ha uppnått mitt mål, det är kul med något att se fram emot....
Ska fan skaffa page och kort mc-skinjacka och en butterfly sen gå omkring på stan och round-kicka, som Liam Norberg. Ni vet värstingen i 90-talets stora kultfilm "Sökarna", fan vad jag tyckte att han var cool men när man tittar på filmen nu så är det ju fan pinsamt. Hur fan kunde man tycka att en sådan film var bra, eller det kanske bara var jag som dyrkade den?

Inga kommentarer: