söndag, augusti 24

En riktigt bra kokbok.


För er som har missat det så är jag kock, jag lagar mat hela jävla dagarna och om jag får säga det själv är jag även bra på det. Vänner och bekanta som jag bjuder på mat eller som jag hjälper att laga mat inför fester etc brukar säga att dom tycker jag är riktigt duktig, dom brukar be om recept och idéer Här kommer ett tips till alla er som vill lära er att laga god men enkel mat, köp Pettson & Findus kokbok. Har ni den så har ni allt ni behöver på riktigt alltså ingen ironi här nu, där i hittar ni grundrecepten på de flesta maträtter och sen kan man ju bara spexa till det lite. Så har ni denna boken så klarar ni er långt.
När jag startade bloggen hade jag tänkt lägga upp lite recept och så men jag tror inte att det finns så stort intresse för det bland er läsare, eller?

2 kommentarer:

Kristina Öijeberg sa...

Jooo! Tar tacksamt emot tips på enkla och goda maträtter! Helst såna man slänger ihop på vardagarna efter jobbet. På helgerna har man ju tid att lyxa till det med långkok, men det är svårt att hitta en lämplig nivå under veckorna tycker jag. Vill ju inte äta korv eller fryspizza, liksom.

Anonym sa...

recept har jag ju för fan tjaaaatat om länge...systra di=)