fredag, augusti 22

Kvällens Outfit

Kvällens outfit består av ett par sjukt sköna (alldeles för stora) basket shorts, en riktigt glassig t-shirt. En isblå reklam tischa med Bravo juice loggan på ryggen, det mina vänner är vad jag kallar slacker-fashion.

Kan efter tre dagar på jobbet konstatera att jag återigen har duktigt ont i ryggen, men vad göra?
Min dotter knoppade precis av så nu blir det softa hårt i soffan med nån dvd, sen tror jag att min sambo håller på och bakar muffins ute i köket.... Yeeesss..
Det lät spännande va!? Vad gör ni som är så jävla kul/spännande/speciellt då, VA?

Om ni undrar varför jag har händerna i luften så beror det på att jag står med ryggen mot spegeln och tar kort på mig själv.... Mmmmm.... ville ju ha med loggan där.

3 kommentarer:

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Kristina Öijeberg sa...

Jag slösurfar lite, min sambo snarkar framför tv:n och nu ska jag nog... näe vänta här nu, det är ju inte tisdag! Glömde bort mig lite där!

Anonym sa...

fredagskväll, ja vad gör man då, då ligger man ju i soffan och myser till inspelade avsnitt av ernst...puhu, suck/hälsningar Mats Evertsson 47 år med latexbrallor!