söndag, augusti 10

Antar att det bara är att gilla läget.

Hej på er jag sitter här och lyssnar på tystnaden, för inte en jävel är vaken i vårt område, har varit vaken sen 06:14 för jag kunde inte sova alls inatt. Vet ni varför? jo för jag ska börja jobba imorgon, min tre veckor långa semester är alltså slut och det känns inte kul alls. Dels för att jag har haft så fruktansvärt ont i ryggen så jag inte kunnat göra saker som var planerade, bla åka till Borås djurpark med Tea och hälsa på syeter & co. Men ryggen pallade ju inte mer än en halv timme i bil så vad göra!?
Ja ja det är väl bara att bita i det sura äpplet och gilla läget.

Fan jag ska nog sluta att ta semester på sommaren för jag har så fruktansvärt svårt att koma in i det igen, mår ju kass hela sista veckan så den borde jag nästan få lön för ju :)
Hur gör ni för att stilla "tillbaka till jobbet efter semester" ångesten? några tips?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad sägs om att skaffa ett jobb du trivs med =) Du kan t.ex. bli min kompmusiker i vår bergakungsturné.

/Martin

Anonym sa...

tar en jävla massa medicin...nävars, men det är nog som martin skriver, skaffa ett jobb du gillar...fast å andra sidan gillar jag mitt jobb men ligger redan på minusflex bara för att det fan är ångest att komma tebax efter semestern...allt känns så trögt...så hm,tror att de flesta känner så...näpp, nu ska jag dra-till jobbet=)